Account Manager -tehtävä Hovi Partnersilla tarjoaa monipuolisia ja haastavia työtehtäviä, joissa toteutetaan aktiivista uusasiakashankintaa, sekä hoidetaan ja kehitetään olemassaolevia asiakassuhteita. Account Manager vastaa asiakasportfolion hallinnasta, rahoitusratkaisujen tarjoamisesta ja asiakkaiden tarpeiden kartoittamisesta, vaatien erinomaisia sosiaalisen kanssakäymisen taitoja ja liiketoiminnan ymmärrystä.
Työ edellyttää vahvaa kommunikointitaitoa, neuvottelukykyä ja paineensietokykyä. Analyyttinen ajattelu ja ongelmanratkaisukyky korostuvat uusasiakashankinnassa, sekä kilpailutilanteiden aktiivisissa neuvoitteluissa. Tarjoamme monipuolisen ja haastavan työnkuvan, mahdollisuuden kehittyä uralla, mukavan ja kannustavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkan ja hyvät työsuhde-edut.
Back Office Specialist -tehtävä rahoitusalalla tarjoaa monipuolisia ja tärkeitä työtehtäviä yrityksen päivittäisten toimintojen tukemisessa. Pääasiallisina vastuualueina ovat asiakastietojen hallinta ja päivitys järjestelmissä, laskutuksen ja maksujen käsittely sekä raporttien ja dokumenttien laatiminen ja tarkastaminen. Tässä roolissa tuet myös myynti- ja asiakaspalvelutiimejä, käsittelet sähköposteja ja muita viestejä, sekä hoidat muita hallinnollisia Back Office tehtäviä.
Tehtävässä menestyminen edellyttää aikaisempaa kokemusta back office- tai vastaavista tehtävistä sekä hyviä tietoteknisiä taitoja, erityisesti MS Office-ohjelmissa. Erinomainen suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito, tarkkuus ja huolellisuus, kyky työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä sekä hyvät organisointitaidot ja kyky hallita useita tehtäviä samanaikaisesti ovat tärkeitä ominaisuuksia. Tarjoamme monipuolisen ja haastavan työnkuvan, mahdollisuuden kehittyä uralla, mukavan ja kannustavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkan ja hyvät työsuhde-edut.